بـی رحـم

پروفایل نویسنده

آرشیو مطالب

کلیه مطالب این وبلاگ

طراح قالب : آی تم



✿✿✿✿ بــْـاد آوَردهِ را بـــْـاد مــے بــَــرد ، قـَبـولْ !!! امـّا تـُو کـِه بـا پـاهـْاے خـُودت آمـَده بـُودے ، چـِرا ؟!✿✿✿✿

آزارم میــــــــدهی...

به عمــــد...یا غیر عمــــد...خدا میــــــدانـــد

اما من آنقدر خسته ام...

آنقدر شکستـــه ام که هیچ نمیگویم...

حتی دیگر رنجیدن هم از یادم رفته است...

اشک میریزم...

سکوتــــــ میکنم و تــــــــــــو

همچنان ادامه میــــدهی...

نفرینت هم نمیکنم...

خیــــالت راحــــتـــــــــــ

شکسته ها نفرین هم بکنند،گیـــــــرا نیست!

نفریـــن،ته دل میخواهد

دل شکسته هم ک دیگر سر و ته ندارد...!!

لامذهب این همه استخوان در بدنم بود

چــــــــــــرا دلــــــــم را شکـــــــستـــــــــــی؟؟!!

یـــــک لیــــوان بغـــــض

و یـــک مشــت قرص خواب آور...!!!

دلــــم که مرده است...

بگذار این چشــــمــها را هم خـــواب کنم....!!!

خـــســــــته امـــــ...

از بس دیـــدمش و مـــرا ندیــــد

از بس خـــواستمش و مــــرا نخواست...!!!

از بـــــــس که...

بیخـــــــــیــــال

خسته ام...خســــــــــــــتــــــــــه

همه بدیهایم را هم که صاف کنم...

به "دل خــــــود"مدیون میمانم...

برای تمام...

"دلم میخواست" های بی جواب مانده اش...

نــــــــــــه

هوا سرد نیست...

سرمای کلامت دیوانه ام میکند...

بی رحــــم!

شوق نگاهم را ندیدی؟!

تمام من به شوق دیدنت پر میکشید...

ولی...

همان نگاه بی تفاوتت

برای زمین گیر شدنم کافی بـــــــــــــود...



نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت22:30---2 مهر 1393
درود.
دمت گرم با پستات کلی حال کردم خوشحال میشم ی سری هم ب وب من بزنیو نظرتو راجعش بدونم راسی اگه با تبادل لینکم موافقی ی خبر بده در خدمتم
قربانت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
چهار شنبه 2 مهر 1393برچسب:, 21:58 |- ✖ ✗ ✘sнαßnαm✖ ✗ ✘ -|

_______________ ɪʼᆻ__ɩǫʂţ__ŵɪţʜǫǔţ __ȳǫǔ _________________



aytem.ml